Pages

Wednesday, July 27, 2011

word not-so-less Wednesday


time aku rasa aku masih bertuhan untuk persoalkan tentang perjalanan hidup dan mati aku, kenapa mereka seperti merancang sesuatu konon yang terbaik dengan hanya meletakkan 'kalau' dipangkal dan 'mesti' ditengah ayat celaka yang aku mungkin xnak dengar untuk keluar dari sisi gelap kehidupan. dengan words 'rugi betul' aku rasa macam nak murtadkan manusia ni dalam hidup aku. macam mana aku nak ajar die 'let by gone be by gone' cara yang budak paling bengap terencat akal pun boleh paham??

4 comments:

ghost said...

ko patahkan jer rancangan dowang tuh.

Sca Ndx said...

bukan semua orang lembut kepala kan?

xynophillious said...

ghost writer : aku sedang berusaha. payah jugak layan orang nak ambik alih kerja tuhan ni

Sca Ndx : yer betul. keras klau bleh pkai xpe la jugak

Anonymous said...

let by gone be by gone :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...